ח"כ יפעת ביטון מצטרפת לסער: יו"ר הקואליציה: "תוכרז כפורשת"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ יפעת ביטון מצטרפת לסער: יו"ר הקואליציה: "תוכרז כפורשת"

    מצטרפת חדשה למפלגתו של סער, יו"ר וועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון. יו"ר הקואליציה שלח מכתב לוועדת הכנסת בתגובה וביקש כי יוכרז עליה כפורשת ולא מייצגת את הליכוד

    מיקי זוהר צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) הכריזה ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו בליכוד) על הצטרפות למפלגתו החדשה של גדעון סער "תקווה חדשה". שאשא אמרה עם הצטרפותה, "תמיד אמרתי שברגע שאקח את ההחלטה, אעמוד בשקיפות מול הציבור ואציג אותה באופן גלוי וברור. אז הנה אני ניצבת כאן מולכם היום למרות נסיבות הבידוד ועומדת במחוייבותי".

    מדובר במצטרפת השלישית למפלגתו של סער, לאחר שהשר יועז הנדל וח"כ צבי האוזר הודיעו על הצטרפותם. בתגובה השר גנץ פיטר את הנדל מתפקידו כשר ומתכוון להדיח את האוזר מראשות הוועדה. סער התפטר מהכנסת לאחר פתיחת המפלגה, אך נראה כי המצטרפת החדשה שאשא ביטון לא תתפטר מהכנסת כפי שעשה סער.

    יו"ר הקואליצה ח"כ מיקי זוהר אמר בתגובה כי  "אכריז על ח״כ יפעת שאשא ביטון כפורשת. בעצם החלטתה לרוץ ברשימה אחרת היא איבדה את זכותה לייצג את סיעת הליכוד בכנסת".

    יו"ר הקואליצה ח"כ מיקי זוהר בתגובה שלח מכתב בהול לוועדת הכנסת והבהיר כי "אכריז על ח״כ יפעת שאשא ביטון כפורשת. בעצם החלטתה לרוץ ברשימה אחרת היא איבדה את זכותה לייצג את סיעת הליכוד בכנסת".

    שאשא ביטון שהגיע ממפלגת 'כולנו' של משה כחלון, עברה לליכוד לאחר חזרת כחלון לליכוד וכיהנה תקופה קצרה כשרת השיכון ואח"כ כיו"ר וועדת הקורונה שבזכותה עלתה לכותרות, בשל התנגדותה למדיניות הממשלה ותמיכה בפתיחה רחבה יותר של העסקים.



    0 תגובות